خانه وبلاگ فتومتر با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



فتومتر با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

فتومتر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع فتومتر را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات فتومتر چیست-فیلتر فتومتر-تفاوت دستگاه فتومتر و اسپکتروفتومتر-انواع فتومتر-روش فتومتری که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

فتومتر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع فتومترفتومتر چیست-فیلتر فتومتر-تفاوت دستگاه فتومتر و اسپکتروفتومتر-انواع فتومتر-روش فتومتری  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع فتومتر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
فتومتر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع فتومتر در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فتومترفتومتر چیست-فیلتر فتومتر-تفاوت دستگاه فتومتر و اسپکتروفتومتر-انواع فتومتر-روش فتومتری  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از فتومتر را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   پ

فتومتر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  فتومتر را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی فتومترفتومتر چیست-فیلتر فتومتر-تفاوت دستگاه فتومتر و اسپکتروفتومتر-انواع فتومتر-روش فتومتری  توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

فلیم فتومتر چیست
قسمتی از فتومتری جذب اتمی با نام دستگاه فلیم فتومتر برای تعیین غلظت پتاسیم، سدیم، لیتیم، کلسیم و باریم کاربرد دارد. اتحادیه بین المللی شیمی محض و کاربردی (IUPAC)، آن را اسپکتوفتومتری نشر اتمی شعله (FAES) نامگذاری کرده است.
اساس کار دستگاه فلیم فتومتر
اساس کار دستگاه فلیم فتومتر (فتومتر شعله‌ای) به تفکیک فلزات قلیایی (گروه I) و قلیایی خاکی (گروه II) در اثر حرارت شعله بستگی دارد. برخی از اتم ها با قرار گرفتن در معرض انرژی حرارتی شعله، برانگیخته شده و به سطح بالاتر انرژی جهش می‌یابند.
نور جذب شده توسط الکترون های برانگیخته، با استفاده از تکنیک های جذب مستقیم، اندازه گیری می‌شود. سطوح برانگیخته ناپایدارند بنابراین، اتم‌های برانگیخته با از دست دادن انرژی و نشر تشعشعاتی که در گستره طیف مرئی قابل مشاهده می‌باشند، به حالت پایه منتقل می‌شوند. جذب نور ناشی از برانگیختگی الکترون‌ها با استفاده از تکنیک‌های جذب مستقیم اندازه گیری می‌شود. در حالیکه شدت تابش نور، با تکنیک انتشار اندازه گیری می‌شود. طول موج های نور ساطع شده در عناصر مختلف، متفاوت است.
اجزا سازنده دستگاه فلیم فتومتر
منبع حرارتی
از یک مشعل برای ایجاد شعله استفاده می شود. شعله ایجاد شده در فلیم فتومتر، باید همواره بصورت ثابت حفظ شود. دمای شعله یکی از عوامل موثر در نحوه عملکرد دستگاه می باشد؛ بنابراین دما مقدار ثابتی است!
nebulizer و محفظه میکسر
میکسر و نبولایزر، روند انتقال محلول همگن ماده را به بخش شعله با سرعت ثابت تسهیل میکنند.
سیستم نوری (فیلتر نوری)
سیستم نوری از سه بخش تشکیل شده است: آینه محدب، عدسی ها و فیلتر
آینه محدب، نور ساطع شده از اتم ها را به عدسی ها انتقال داده و منجر به متمرکز شدن نشر نور در عدسی ها میشود. عدسی محدب نور را در نقطه ای بنام “شکاف” متمرکز می کند. بازتاب های آینه از شکاف عبور کرده و به فیلترها می رسند. فیلترها نیز با جداسازی طول موج، اندازه گیری آنها را در هر نشر فرعی، امکان پذیر میسازد. بنابراین، این شکاف بعنوان یک فیلتر رنگی تداخل عمل میکند.
فتودیتکتور
فتودیتکتور، نور ساطع شده را شناسایی کرده و شدت تابش آن را اندازه گیری می نماید. اشعه ساطع شده به کمک این ابزار، تبدیل به سیگنال الکتریکی میشود. سیگنال های الکتریکی ایجاد شده در این بخش با شدت نور رابطه مستقیم دارد.
مکانیزم کاری فلیم فتومتر چگونه است
عملکرد فلیم فتومتر شامل مراحلی است که در بخش های زیر مورد بحث قرار میگیرد.
نبولایزر (ریزپاش)
 در نبولایزر، محلول ماده مورد آزمایش ابتدا به درون مشعل هدایت شده و سپس بعنوان ذرات ریز در شعله پراکنده میشوند.
حلال مورد نظر تبخیر شده و به ذرات ریز جامد، تبدیل میشود.
این ذرات جامد به سمت شعله هدایت شده و در نزدیکی شعله، اتم ها و یون های گازی را ایجاد میکنند.
یون ها انرژی شعله را جذب کرده و برانگیخته میشوند؛ در نتیجه به سطوح بالاتری از انرژی جهش می یابند.
سپس با از دست دادن انرژی به حالت پایه باز می گردند. در این حین تشعشعاتی از عنصر مورد نظر ساطع میشود.
شدت نور ساطع شده با غلظت عنصر، رابطه مستقیم دارد.
دستورالعمل فنی فلیم فتومتر
فلیم فتومتر، از انواع مختلف سوخت بطور عمده هوا، اکسیژن یا اکسید نیتروژن ( N2O) بعنوان اکسنده استفاده می کند. دمای شعله به نسبت سوخت اکسنده بستگی دارد.
فرایندهای مختلف فلیم فتومتر در ذیل ارائه می گردد:
حلال زدایی: آب موجود در ذرات فلزی با حرارت شعله تبخیر می شود.
تبخیر: آب موجود در ذرات فلزی بخار شده و این امر منجر به تبخیر حلال نیز می شود.
اتمیزه کردن: یونهای فلزی موجود در حلال با قرار گرفتن در معرض حرارت شعله، کاهش یافته و به فلزات اتمی تبدیل می شوند.
برانگیختگی: نیروی جاذب الکتروستاتیکی بین الکترون ها و هسته اتم منجر به جذب مقادیر خاصی از انرژی می شود. بنابراین، اتم ها به حالت برانگیخته جهش می یابند.
انتشار: از آنجا که سطوح بالاتر انرژی، ناپایدارند. اتم ها با از دست دادن انرژی به حالت پایه باز می گردند. انرژی اتلاف شده در این انتقال، بصورت طول موج تابشی است و توسط فتودیتکتور اندازه گیری می شود.
شدت نور ساطع شده با استفاده از معادله Scheibe-Lomakin توصیف میشود:
I=K*C^n
I= شدت نور ساطع شده
C= غلظت عنصر مورد آزمایش
K= ضریب تناسب
n≈1 (در قسمت خطی منحنی کالیبراسیون)
I=K*C
در این معادله، شدت نور ساطع شده با غلظت نمونه ی مورد بررسی ارتباط مستقیم دارد.
مقایسه شدت انتشار نمونه های ناشناخته با محلول ها (رسم منحنی کالیبراسیون) یا استاندارد داخلی (Standard addition method) به بررسی کمی فلز آنالیت در محلول نمونه مورد بررسی، کمک میکند.
انتشار شعله فلزات قلیایی و قلیایی خاکی از نظر طول موج انتشار و رنگ مشخص تولید شده توسط هر عنصر در جدول ذیل نشان داده شده است.
کاربرد فلیم فتومتر
فلیم فتومتر کاربرد کمی و کیفی بسیاری دارد. این دستگاه، تک فام سازهایی با طول موج های مشخص ساطع می‌کند. امواج ساطع شده به تشخیص فلزات در نمونه مورد آزمایش، کمک می‌کنند. فلیم فتومتر، دسترسی به فلزات قلیایی و قلیایی خاکی را ممکن می‌سازد. این فلزات در زمینه کشاورزی بسیار حائز اهمیت می‌باشند؛ زیرا مقدار کود مورد نیاز خاک را با استفاده از آنالیز شعله خاک تعیین می‌کنند. در زمینه پزشکی نیز یون های +Na و +K موجود در مایعات بدن، ماهیچه‌ها و قلب را می‌توان با رقیق سازی سرم خون درون شعله اندازه‌گیری کرد. در بخش صنایع غذایی، نوشیدنی‌های غیر الکلی، مشروبات الکلی و آبمیوه‌ها با استفاده از فلیم فتومتر مورد بررسی قرار می‌گیرند.
فتومتر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات فتومترفتومتر چیست-فیلتر فتومتر-تفاوت دستگاه فتومتر و اسپکتروفتومتر-انواع فتومتر-روش فتومتری  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله فتومتر را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از فتومتر را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   

 

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟